onsdag 4 november 2009

Tänkte, nu skall jag testa det dära omtalade "mobila teamet".
Men vad sjutton, inte hittade jag något telenr, ringer upp PLE.
Därpå jag får ett svar att det inte finns något telenr, utan det är till PLE man skall ringa och de kirar biffen eller så ger de ut ett nr till någon arbetsledare.
Men som om inte de på sx redan har nog med saker att göra.
Och vilket ringande för att gå på toa!
Räck upp handen den som kommer hinna kissa på sig innan de mobila teamet infunnit sig.
Man får väl planera sina toabesök i förväg.....I guess.

WOW! Det dök upp en kundservicevärd idag och sa: "Ta dig en 5minuters paus, jag tar över en stund".
Jag tittade på honom storögt.

Satt och flina lite idag när det rullade på varenda IDTS om halkan och att det körs sakta.
Jaa, inte trodde jag att halkan skulle upphöra bara för att det blev en ny entrepenör....
Men av att tyda dagstidningarnas artiklar framstod det ju ungefär som det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar