söndag 22 november 2009

Har inte hänt så mycket i min del av staden på senaste.....

I helgen hjälpte jag ett mor och dotter-par som var lite vilsna. Med karta och lite lokal kännedom hjälpte jag dom nog på rätt spår..(höhö)...

Blev både förvånad och ytterst glad över att det faktiskt finns gott folk därute i stora vida sthlm. En kille som stod och skitsnackade lite lättsamt med mig upptäcker plötsligt två tjejer i biljetthallen som blossar för kung o fosterland.
Han hojtar till tjejerna:
-Hörni bruuudar! Vad äääre för symbol på skylten därborta, släck ciggen eller gå ut och rök, var lite schysta nu, så slipper spärrisen andas in skiten.
Mmm....

Sedan följer jag spänt de båda spännande historierna om KSV-spionaget och Busslinkfakturorna.
Hur skall detta sluta.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar