tisdag 3 november 2009

Småförändringarnas dag:
Så som att det dök upp två muppar som skulle göra stationskontrollen....
Jag stod där som ett enda stort ?

- Den har jag redan gjort....vadå skall inte vi (spx) göra det längre eller?
Mupparna:
- Nej, du vet 100% sluten spärrlinje....allt för att ni inte skall få frisk luft...höhö.

Dessa kundeservicevärdar, de jag sett idag iaf hänger ju bara....

Dagens:
Jag skämdes lite när jag upptäckte att alla kollegor jag såg hade svarta skor.
Paniken, jag måste köpa helsvarta pjucks.

2 kommentarer:

  1. Toppen. Är det servicevärdarna som ska släpa på metro också? Och kunder som vill ha hjälp med access? Kan man inte bara ringa in dem och ta kaffepaus resten av dagen?

    Hoppas, hoppas.

    SvaraRadera
  2. Tycker absolut att de borde ta över metrohanteringen!

    SvaraRadera