fredag 17 juli 2009

surfin`time bro.

En tjej kommer gåendes med en surfingbräda.
jag:
- Du det där är väldans skrymmande och jag tror minsann inte att du får ta med den i tunnelbanan.
Hon:
- Äsch, håll käften jag får visst åka, släng på en stämpel nu!
Jag:
- Kan du vänta lite medans jag ringer ett samtal.
TL, höll med mig.
Jag:
- Duu, tyvä.....
Hon slänger över brädfan och hoppar över, försvinner.....

Jahapp.

För mig som inte har några tv-kanaler alls är mässen på GUP a piece of heaven. Speciellt när de visar Simpsons eller Cops.

2 kommentarer:

  1. Hoppas du orkade ringa till TLC och berätta att hon var på väg ner till plattformen med brädan så att förarna skulle kunna avvisa henne och så att TL kunde ropa i taket med lagom myndig stämma.

    SvaraRadera
  2. De var i luren medans, jag sa "Nu gick hon iaf", mannen i luren, "Jaja suck, vi ropar".....

    SvaraRadera