torsdag 18 juni 2009

Onsdagsklubben

Onsdagen var ganska lugn, kan man säga. Solen kom fram och lika så leendet på trafikanterna.

Jag uppmärksammades av Veoliahorans inlägg angående cykeln i Bagarmossen.
Varken barnvagnsgrinden eller spärren närmast kur kan inte skötas via kuren, av någon konstig anledning, du kan hålla på hur mycket du vill och "switcha" på knapparna. Förmodligen för att det håller på att byggas om, vem vet. Men därför kunde nog den unge herren (ja, jag vet att det var en pojkvasker) ta sin förbenade cykel ner till plf.
Jag satt som sagt idag en sväng i Bagarmossen, och jag kände mig ganska hånad av den gröna blinkande lampan på barnvagnsgrinden.

Men nu är det slut på gnället och här skall det hälsas på john blund!
Torsdag =fridag, tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar