söndag 21 februari 2010

Känner mig helt matt, rent av utslagen av alla avhyvlingar och utskällningar som haglade.
Man agerade lite av en boxningspåse eller vad man nu skall säga.....
Jag har förståelse för resenärerna/trafikanterna, frustrationen av att vara så utelämnad och strandad i kylan. (Tog mig 4 h att ta sig hem)
Men snälla ta inte ut det på mig, jag försöker enbart hjälpa er så gott det går, ge er den information jag har tillhanda, jag undanhåller ju definitivt inte den för er bara på ren pin kiv. Men jag kan hålla med det var rätt torftigt med information från "taket", men så kan vi nog aldrig ana hur mycket de på trafikinfo hade händerna fulla.

På väg hem hade jag medlidande och hopp om att kaoset skulle ha ett slut, framförallt riktades det till tutf:arna, TLC, "bangubbarna" samt KSV och SPX...för det var ju bara att kämpa vidare för dem, men själv skulle man äntligen hem och krypa ner i en varm säng.

Men självklart, alla som jobbar inom Tunnelbanan skall ha en stor eloge till kämparglöden under helgen som har varit, och hoppas att det j*vla trafikläget reder ut sig nu i veckan.

P&K

3 kommentarer:

  1. Håll humöret uppe! Jag öppnade idag.. stor kram!!

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Hälsa dina kollegor på LIH att också kämpa på och hålla humöret uppe!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du har överlevt och fått sova lite. :)

    SvaraRadera