måndag 5 april 2010

Har alltid ogillat ungjäklar som jagar katter, men nu var jag tyvärr tvunget att ta fram den sidan hos mig.
Det var bland det sötaste jag sett på länge, den var oerhört orädd och social dessutom.
När den var på väg mot plattform så fick jag upp bilder i huvudet som sa att det kan bli en platt katt på spåret. Nej det ville jag verkligen inte, mitt kattälskande hjärta bultade, stängde ner och rusade ut till kisse i b-hall.
"Hörrdu kom hit, neej inte dit, psst, kom!"

Om trygg-c fick för sig att ta sig en titt i kamerorna måste det ha sett ganska så underhållande ut.

2 kommentarer:

  1. Inte katten i Hammarbyhöjden händelsevis? Jag har en bild på den när den försöker åka med mitt tåg... :-P

    SvaraRadera
  2. Haha, sött!
    Nej, stationen var belägen ute på 19..men vem vet, efter att jag "jagat" iväg den, så fick den kanske nog och tänkte att folk är trevligare borta i hyö.
    Kissen var helvit.

    SvaraRadera