måndag 3 augusti 2009

Har snackat lite med relativt nyexaminerade kollegor...från maj/juni-kullen tror jag att det var.
Blir ledsen i ögat, de är redan bittra och känner lite av ett hat gentemot människosläktet.
Men jag fick nog också mig en ganska bra inblick i varför, de har nästan enbart suttit vid MBP eller SKT kväll/natt.

Jag frågade vad de tyckte om sina kära kollegor.....det var de däremot mycket nöjda med, och sa att det var bland annat därför det var en av de skönaste arbetsplatser de haft.

Kul att höra!! :)


Fridag för min del.

Och jaa, jag skall ta upp bloggandet igen....iaf innan denna vecka är slut.

2 kommentarer:

  1. Skönt inlägg.

    Inte för att sätta press på dig, men du ska veta att du är saknad när du inte bloggar.

    SvaraRadera
  2. Jösses!
    Tackar tackar :)

    Nej då, ingen press här inte.
    Bloggen var ju till en början min "terapi"...

    SvaraRadera