lördag 30 maj 2009

kärleksgnabb.

22:57
passet har bara börjat och jag är redan urlakad.

stay tuned.

03:45
Har varit ganska lugnt hitills, iaf här i biljetthallen, dock har man ju fått höra lite om ordningsproblemen ute i trafiken.

Teatralisk kvinna stegar fram till kuren, får även nämna att hon gestikulerade vilt:
- Öhhm duuuh, hööduu du!

Jag:
- Vad kan jag hjälpa dig med?

Kvinnan:
-Öhhhmm yo, när liksom döööh går tåget till hööögdalen! (vänder sig om till sin karl, förmodar jag,) hon skriker: - Jaaa nu spelar jag dig ditt j*vla mongo! Det är så här du är!

Jag:
- Tåget går om 17 minuter.

Kvinnan:
- Jag är sä jävla less honom, stämpla bara för mig, han kan ta mig f*n gå hem!

Mannen:
- Men snälla, ***** jag har ju så ont i fötterna!


Peace.
Goodnight you princes of Maine and you kings of New England.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar